Tussenstand De Nije Lockup
€ 47780,00

Op 12 mei laten ik me opsluiten om me in te zetten voor de toekomst van de Nije Hoeve.

Wij hebben met Groothuis Timmerfabriek Almelo in combinatie met meerdere partijen de Niendeuren in de Nije Hoeve kunnen realiseren en hopen dat jij nu wilt helpen zodat ze kunnen beginnen met waar het voor bedoeld is: mensen met kanker en hun naasten ondersteunen!

Je kunt Noaste Noaber worden door een ruimte te adopteren waar jouw bedrijfsnaam aan verbonden wordt.

Klik hier om ze te bekijken en/of te adopteren.

Liever een activiteit adopteren? Ook dan kun je Noaste Noaber worden.

Met een eenmalige bijdrage steun je voor 2 jaren een activiteit naar keuze. Klik hier om ze te bekijken en/of te adopteren.

Noaber voor 500,- per jaar, twee jaar lang ben je Noaber en steun je de Nije stichting.

Om Noaber te worden klik hier

Wat krijg je er voor terug?

Noaste Noabers zijn voor ons heel belangrijk, omdat zij het mogelijk maken om de continuïteit van steun aan kanker patiënten en hun naasten te waarborgen.

Je wordt als Noaste Noaber op de website en in de Nije Hoeve vermeld (op de gebinten als drager van de hoeve) en jouw (bedrijfs)naam wordt aan de activiteit of ruimte gekoppeld. Zolang je Noaste Noaber bent word je uitgenodigd voor de tweejaarlijkse Noaber bijeenkomst in de Nije hoeve. Waar je onder het genot van een drankje samen komt met alle andere Noabers en sponsoren en we je graag vertellen wat we met jouw donatie gedaan hebben.

Noaber

Noaber ben je voor minimaal 2 jaar. Vanaf € 500,- per jaar.

Jouw (bedrijfs) naam komt op het gebint voor de jaren dat je Noaber bent en je wordt vermeld op onze website.

Bovenstaande opties zijn vanwege onze ANBI status voor bedrijven erg belasting vriendelijk schenkbaar. Mocht er niks voor je tussen zitten en wil je toch graag een bijdrage doen? Of wil je particulier deze actie steunen?

Dat kan door hiernaast via de ideal module een donatie naar keuze te doen.

Dat kan ook anoniem door bij naam anoniem in te vullen. We vinden het echter bijzonder leuk om te zien wie onze actie steunt en hopen dat je in de opmerkingen een leuk bericht achter laat, zodat we daar van kunnen genieten en je kunnen bedanken!

Via social media is de Nije lock up op 12 mei regelmatig live te volgen

Namens het hele team en de Nije stichting alvast bedankt!

Wil je weten wie er al noaber zijn?

Klik hier

Natuurlijk zijn ook alle bedragen welkom, (kleine) donaties kunnen via de module hiernaast betaald worden.

Laat vooral een leuk bericht achter !

Tussenstand donaties € 4.755

Uw donatie

ditveld
Naam *
Woonplaats *
Bedrag *
* verplicht

Berichten

€100

Hulde voor het loffelijk initiatief

— Albert de Braaf

Succes

— Combibouw
€50

Hans succes namens het ATA team

— ATA Team

Hans mooi doel succes!

— Winny Hoek
€20

Hans, wat mooi dat jij je hier voor in zet!

— Huub & Mathilde
€25

Wat een goed en mooi doel is dit. Hans succes nog

— Rita Meijerink
€750

Beste Hans, wij steunen graag dit mooie initiatatief; dank voor jouw inzet namens Burghouwt Team Rob Vos.

— Burghouwt

2 jaar naober via Hans

— kegro
€50

Hans, Succes met deze top actie!

— Hout Bouw Wijchen

Succes Hans

— J Bekke
€200
— Hegeman VNO Bouw B.V.

Geweldig Hans! Succes

— Van de Stadt
€250

Succes Hans! Goed dat je dit doet!

— Bouwbedrijf Homan
€250

De Nije Hoeve in Hengelo: Alles is erop gericht om je verder te helpen na de diagnose kanker en ook om de naasten te steunen. Dat vinden wij een fantastisch initiatief en dat ondersteunen wij graag.

— Groothuis Timmerfabriek
€25

Geweldige actie Hans, veel succes nog ! Hopelijk een mooi bedrag aan het eind van de dag dat goed besteed kan worden. Groeten Bearny

— Bearny Palland

Goed bezig Hans!

— Hetty
€20

Succes Hans met de mooie actie!

— Edwin Wesselink
€20

Super hans, succes vandaag.

— Peter en jessica
€190

Dag Hans, Ten eerste willen we je veel succes wensen vandaag. Daarnaast zijn we ook allemaal blij dat wij nu ook een dag rust hebben. Dit is ons het geld zeker waard! Maar natuurlijk zijn we trots op je dat jij je inzet voor dit goede doel. Groeten van de collega's: Richard - Johan - Huub - Remco - Vincent - Nico - Evert - Rick - Wouter - Marlena - Marvin - Harry - Wilco - Edwin B. - Niek - Hidde - Ruud - Erwin - Martijn

— Groothuis Timmerfabriek
€200

Succes met deze mooie actie

— Richard Groothuis

Super goede actie Hans!

— Harm Jan Hogeboom
€20

Klasse Hans, heel veel succes vandaag!

— Jari Wesselink
€100

Hans, heel veel succes vandaag. Top dat jij je voor dit mooie doel in zet.

— Nicol-Lotte-Hugo-Marco

Succes met deze mooie actie

— Ellen

Succes hans💪

— Job
€250

Succes Hans. Top dat je dit doet.

— Bouwmensen Rijssen
— Larskazimier

Succes Hans!!

— Edwin en Gertia
— Robin Kwast
€150

Goede actie Hans succes !

— Norbert Kuipers
€100

Succes Hans, mooi initiatief.

— Harrie Overbeek
€250

Heel veel succes hans. ! Prachtig initiatief !! Ga ervan uit dat jullie je doel kunnen gaan realiseren.

— Propex Timber BV
€50

Hans succes. Echte vakman.

— Oude Geerdink
€25

Mooi dat je dit doet Hans voor het goede doel, top. Ennuh een dag rust is ok wa keer fijn veur oe 😉 Succes!

— Bianca
€45

Schitterend initiatief! Hans op een houten stoel Voor een goed doel! Ik leg 45 euro in het houten laadje, namens John, de ober is je beste maatje

— John, de ober is je beste maatje
€100

Succes Hans, donderdag. Waar laat je je opsluiten?

— Esther

Succes hans. Alle beetjes helpen! Mooi initiatief

— Rob olthof

Succes Hans !!!

— Roger Daems
€10

Goed bezig Hans, hierbij een bijdrage van mijn zijde en veel succes komende donderdag.

— John Tigelaar

Hallo Hans, 1 dag laten opsluiten...., succes met stil zitten! Groet, Mathijs

— Mathijs Lesker
€50

Hans, ik vind het geweldig wat je doet. Ondanks alle hectiek van de dag tijd maken voor zo'n goed doel. Succes donderdag!

— Margo Wesselink