WERELDRECORD: VANDAAG HANGEN WIJ DE SLINGERS OP

10 kilometer slinger tegen kanker!

We hangen vandaag het wereldrecord Langste Gehaakte vlaggetjeslijn op in de Grolsch Veste tijdens de open dag van FC Twente.

We doen dat op de tweede ring in het bijzijn van de notaris en hopelijk ook jullie allen!
Neem gerust de hele familie mee want er is voor iedereen wel iets te doen en vooral voor de kinderen is er veel vertier. Meld je wel evn aan via de link want vanwege de strenge eisen en de veiligheid word je in kleine groepen mee naar boven genomen om het van dichtbij te zien en om er foto's van te maken.

Van 10.30-11.00 uur hangen we het laatste deel op samen met de Nije vrijwilligers, dat kun je volgen vanaf Vak P. Daarna, om 11 uur, kan men in kleine groepen even kort naar boven. Vanaf vak P is echter alles in een overzicht ook erg goed te zien.

AANMELDEN VERPLICHT VIA ONDERSTAAND FORMULIER!!!

ZONDER BEVESTIGING IS GEEN TOEGANG TOT DE TWEEDE RING MOGELIJK

Voor meer informatie zie https://www.denijestichting.nl/het-nije-huis/nieuws/8-juli-gaat-het-gebeuren....

Aanmelden opening: van 10.30 tot 11.00 uur ben ik bij de opening en ophangen van de vlaggetjes aanwezig en meld mij bij vak P. *

Aanmelding kijken naar Guinness Record Langste gehaakte vlaggenlijn *