kanker.nl in de Nije Hoeve

Wij zijn gast-hoeve voor een jubileum feest van kanker.nl

namens hen:

Help jij ons op weg naar de komende 10 jaar?

Kanker.nl bestaat 10 jaar en grijpt de gelegenheid aan om vooruit te kijken naar de komende 10 jaar. Want we willen ook in de toekomst houvast blijven bieden aan mensen die te maken krijgen met kanker.

Het aantal mensen met kanker blijft groeien, terwijl de zorg krimpt. Dit betekent dat de patiënt meer zelf moet gaan doen. Ook onderlinge steun zal belangrijker worden. Maar hoe? Wat heb je nodig om zelfredzaam te zijn? In dit jubileumjaar gaan we op zoek naar oplossingen, door met veel mensen in gesprek te gaan.

De jubileumkoffer

Er reist een speciale jubileumkoffer met ons mee. In deze koffer verzamelen we alle ideeën. Jouw ideeën! Op 15 juni overhandigen we deze koffer aan belangrijke vertegenwoordigers van de overheid en zorg. Zo weten zij wat er speelt bij de mensen om wie het gaat en kan kanker.nl samen met hen aan de slag!

Meld je hier aan voor de bijeenkomst op donderdag 11 mei bij IPSO centrum De Nije Stichting. Adres: Bruinsweg 32, Hengelo. De bijeenkomst start om 14.00 uur een eindigt om 17.30 uur.

Het programma

Een bijeenkomst duurt ongeveer 3 uur. Zo ziet het programma eruit:

Inloop, aanmelden met koffie, thee en iets lekkers.

Welkomstwoord door kanker.nl.

Uiteen in groepjes: samen bedenken wat de beste ideeën zijn voor de komende 10 jaar. Om jezelf en elkaar te helpen als je kanker krijgt en wat kanker.nl voor je kan doen.

Borrel met napraten en muziek.

Het aantal plaatsen is beperkt, dus wacht niet te lang met aanmelden.

Meer activiteiten

Jong en Kanker