Veel gestelde vragen

We hebben voldoende vlaggetjes, heb je toch nog vragen? We hebben zoveel mogelijk vragen en antwoorden verzameld in een FAQ.

Waar vind ik de patronen? Hoe groot moet het vlaggetje zijn? Moet ik de vlaggetjes ook aan elkaar maken? Welk materiaal mag gehaakt worden? Mag ik de vlaggetjes ook versieren? Mogen de vlaggen ook een ander model hebben? Waar mogen de vlaggen naar toe? Mag ik via een Kiala punt versturen? Mogen ze ook gebreid worden? Kan ik onbeperkt garen meenemen uit het Nije huis? Wat gebeurt er na het record met de slingers? Mogen wij bij het record aanwezig zijn? Kan ik meer doen om de stichting te helpen? Mogen het alleen granny triangles zijn of effen vlaggetjes met vasten? Moet ik persé 20 vlaggetjes haken? Ik kan alleen maar vasten haken en niet zo goed die mooie patronen volgen, is dat erg? Tot wanneer kan ik vlaggetjes inleveren? Kan ik ook donatie doen voor deze mooie stichting? Moet ik het vlaggetje wassen voor ik het verstuur? Zijn er in het land meer haakgroepjes waar ik kan inhaken? Mijn vraag staat er niet bij!