Word een Nije vriend(in)!

Kwaliteit van leven, het leven vieren is zo belangrijk en helaas niet voor iedereen even makkelijk. Wij helpen hier heel graag bij en dat doen we al 13 jaar. Ook voor ons is dat niet altijd even makkelijk en vooral nu kunnen we alle hulp gebruiken om te kunnen blijven helpen.

Wil jij ons ook hierbij helpen?

Steun het eerste centrum voor (na)zorg en ondersteuning in Twente, voor iedereen die geconfronteerd is met kanker én hun naasten!

Word nu een Nije vriend(in) vanaf maar € 25,- per jaar!

Wil je ons steunen als vriend (in)? Vul hieronder jouw gegevens in. Alvast dank!

Je steunt ons voor 5 jaar en dat geeft ons een stuk continuiteit en jou een belasting-vriendelijke mogelijkheid waarmee je zorg voor mensen met kanker en hun naasten ondersteund. Na 5 jaar stopt de schenking automatisch tenzij je aangeeft dat je toch nog graag langer vriend(in) wilt blijven.

Wil je niet 5 jaar vriend(in) zijn maar eenmalig een schenking doen? Dat mag natuurlijk ook

Je kunt dan zelf een bedrag overmaken op bankrekening: NL48RABO01079.13.534 t.n.v. De Nije Stichting , onder vermelding van eenmalige schenking.

Wil je liever een incassoformulier downloaden, printen en invullen?

Klik hier voor de pdf.

Ons incassant ID is: NL51ZZZ081724830000

Bij kenmerk graag vermelden: nije Vriend(in)

Daarna groene gedeelte opsturen naar:

De Nije Stichting

Bruinsweg 32

7555 PS HENGELO

Ik machtig De Nije Stichting hierbij om jaarlijks de donatie van mijn bankrekening af te schrijven voor 5 jaar.

Bank/giro rekening IBAN *
Voorletter(s) *
Voornaam *
Achternaam *