Word Noaber

Wil je ons helpen zodat wij anderen kunnen helpen?

Het Nije huis kan niet zonder Noabers, we hebben Noabers nodig om ons huis open te houden en de gasten een warm welkom te bieden.

Bedrijven ( en particulieren) kunnen vanaf 500,- Noaber worden en vanwege ons ANBI keurmerk zijn we zeer belasting vriendelijk schenkbaar.

Kanker heb je samen, wilt u ons helpen om samen anderen te helpen?

Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen contact met u op.

sponsoring@denijestichting.nl

Noabers zijn de " dragers" van de Nije hoeve en zullen dan ook een mooie plek krijgen op éen van de gebinten van de Nije Hoeve.

Ja , Ik word Noaber

We kunnen niet zonder Noabers en hebben structureel hulp nodig.

Noabers van de Nije steunen voor 500,- per jaar ( minimaal 2 jaar) en maakt dat wij 2 jaar lang een lotgenoot kunnen helpen.

Neem contact met ons op via sponsoring@denijestichting.nl of vul onderstaand formulier in.

ja, ik word Nije Noaber!!

Bedrijfsnaam *
Ik ben benaderd voor Noaberschap door: *
op naam van *
Factuuradres *