"Kanker heb je niet alleen"

De Nije stichting heeft niet alleen fondsen nodig, maar ook vele handen. We hebben vele vrijwilligers nodig om onze doelen te realiseren. We streven naar meer kwaliteit van leven voor (ex) kankerpatiënten en hun naasten en kunnen uw hulp goed gebruiken. Gelukkig kan de Nije stichting al rekenen op hulp van een aantal enthousiaste vrijwilligers voor de Nije familiedag en de Nije Loop voor leven, maar er zijn ook vrijwilligers nodig om activiteiten op te zetten, een stand te bemannen tijdens evenementen overal in het land en fondsen te werven. Tevens zijn we op zoek naar lotgenoten die uit eigen ervaring kunnen putten om anderen die nog aan het begin van het traject staan te steunen en voor te lichten. Ook mensen die handig zijn met de pc of een administratieve achtergrond hebben kunnen we goed gebruiken.

Voor de inloopdagen die in Het Nije Huis worden gehouden zoeken we nog gastvrouwen/heren

De Nije stichting zal regelmatig informatie bijeenkomsten organiseren speciaal voor onze vrijwilligers. En natuurlijk krijg je als vrijwilliger onze nieuwsbrief.

Heb jij ook interesse om vrijwilliger van de Nije stichting te worden, vul dan het formulier op deze pagina in en druk op de verzend knop. Een van de medewerkers van de Nije Stichting neemt dan contact met je op. Mede dankzij onze vrijwilligers komt het werk van De Nije Stichting onder de aandacht van het publiek. Ook als je beperkt tijd hebt kun je veel voor ons betekenen, want zonder vrijwilligers staan we nergens!

Voornaam *
Achternaam *