Blog

Hoe dankbaar en blij kun je zijn als een lotgenoot aangeeft wel te willen bloggen!

Verhalen uit het leven gegrepen, vaak herkenbaar, ontroerend en ook heel inspirerend.

We namen dit aanbod dus heel graag aan.

Het eerste blog is geschreven voor onze verjaardag vandaag en heet daarom ook "13".

Er wordt zo veel aan het getal 13 gehangen en is dat wel terecht?

Voor ons is 13 een prachtige dag waarop we vieren dat het 13 jaar geleden is dat de Nije Stichting werd opgericht en dat we al 13 jaar lang iedereen die geraakt is door kanker mogen ondersteunen.

13 is voor ons de dag dat Robin begint met haar eerste blog en elke 13e van de maand kun je er weer eentje verwachten.

13 is voor ons de dag dat we een geweldige loterij starten met 13 dagen , 13 kansen op 13 prijzen , en nee ze kosten geen 13,- maar slechts 2,50. Uiteraard gaat het geld naar de Nije stichting. Klik hier voor loten

Nu eerst het blog " 13" met grote dank aan Robin, een vrouw met een bijzonder schrijftalent....heel veel plezier met lezen!

klik hier on het blog te lezen