Nije stichting goede doel van veiling kaarten Ajax-FC Twente

Opbrengst naar twee goede doelen in de regio

TV ENSCHEDE FM VEILT KAARTEN KAMPIOENSWEDSTRIJD

TV Enschede FM veilt de allerlaatste kaarten voor de kampioenswedstrijd Ajax – FC Twente, zondagmiddag in de Amsterdam ArenA. De opbrengst van de veiling gaat naar twee goede doelen in de regio; de bouw van het Welkomhuis Twente, een mantelzorgvakantiehuis bij Oldenzaal en de Nije Stichting, een stichting die mensen helpt die kanker hebben, of hebben gehad.

De drie kaarten gaan naar de hoogste bieder via info@tvenschedefm.nl. Er kan alleen op de drie kaarten als totaalpakket geboden worden. Via TV Enschede en Enschede FM worden de kijkers en luisteraars elke dag op de hoogte gehouden van de veiling. Het radioprogramma Goedemorgen Enschede, elke werkdag van 7.00 tot 10.00 uur, zit er bovenop. “Ik verwacht grote animo voor de kaarten”, vertelt presentator Guus Verbeek. “Op internet worden nu veel kaarten voor de wedstrijd verhandeld, waarbij de prijs tot recordhoogte is gestegen. Er zijn veel meer mensen die naar de wedstrijd willen, dan dat er kaarten beschikbaar zijn. Voor ons is dat de aanleiding geweest om deze veiling op te zetten. De kaarten zijn geschonken door het MKB Enschede en Tuttitalia. De opbrengst gaat uiteraard naar het goede doel, naar mensen die het goed kunnen gebruiken.” De hoogste bieder krijgt zaterdag bericht en kan zondag al afreizen naar Amsterdam om daar de beslissende wedstrijd tussen Ajax en FC Twente bij te wonen.