Wij gaan de MONT VENTOUX beklimmen tegen kanker

Exact 10 jaar geleden ging ik de berg op met een enthousiaste groep mensen, zowel gasten als familie als mensen die zich spontaan aansloten om te lopen, wandelen of fietsen tegen kanker.

Dit jaar heb ik me laten overhalen om het toch nog een keer te doen, 10 jaar later en hopelijk met evenveel enthousiasme en steun van jullie allen.

Als team captain heb ik Rachel Ter Stege kunnen strikken en ook Marjon Arfman zei gelijk enthousiast ja toen ik haar vroeg mee te doen. Met deze twee toppers heb ik niet alleen geweldig organisatie talent in huis maar deze twee dames zijn ook nog eens beiden oncologie fysiotherapeuten (beiden NOFON) en zeer betrokken bij onze stichting en doelgroep. Marjon bij Fysio Holland en Rachel bij Kompas. Linda Olde Bolhaar, vrijwilliger bij de Nije, zal ook ons orgsnisatie team versterken en met mij de berg op gaan. Een prachtig dream team om mee te starten maar we zoeken nog wel wat meer kanjers die met ons mee gaan!

Eerlijk gezegd zie ik er wel als een berg tegenop , de afgelopen 10 jaren zijn tropenjaren geweest en het lijf heeft wel een paar klappen gehad. Als ik echter denk aan alle mensen die onze Nije Hoeve bezoeken en de verhalen hoor wat ze allemaal moeten door staan om overeind te blijven, wat is dan een dag afzien op een kale berg?

Ik hoop op meer mensen die mee willen wandelen, fietsen of rennen, op mensen die een (financieel) duwtje willen geven en vooral ook op wederom een magische ervaring met z'n allen op de berg en de weg er naar toe.

De beroemde woorden van een dierbaar persoon " er is een leven voor en een leven na de Mont Ventoux" kan ik alleen maar onderschrijven. Het is een bijzondere ervaring en het feit dat we ook nog eens geld ophalen voor onderzoek en voor onze stichting maakt dat ik zo toch maar weer de wandelschoenen aan trek en de eerste stap ga zetten.

Ik beweeg, wat beweegt jou?

Doe je mee? Of steun je mij in de tocht naar boven voor iedereen geraakt door kanker?

lees hier alle info en schrijf je in of doe een klein duwtje in de rug en laat vooral een boodschap achter