Speciale keuken- bbq- werkschort!

Het begon met een idee voor een schort voor in de keuken omdat ik, Debby, heel veel last van de nek krijg van de meeste schorten en voor iemand anders, die het zelfde ervaart, een schort had aangepast. Het was functioneel maar niet helemaal naar mijn zin.

Met Ilse, vrijwilliger van de Nije, besprak ik het en vertelde dat ik had gehoord van japanse schorten en dat deze door hun unieke model, heel prettig te dragen zouden zijn.

Ilse vond een patroon en werkte deze uit en met het gulle gift van mijn broer, die een stoffenbedrijf heeft, konden we aan de slag.

Ondertussen ontstond ook een "sandwich" model voor mensen die niet goed de armen omhoog kunnen doen om het japanse schort aan en uit te doen. Na mijn bezoek in Japan kwam er zelfs een ingenieus BBQ model die het meest op ons traditionele keukenschort lijkt echter ook niet om de nek trekt.

Er zijn dus 3 modellen en sommige zijn zelfs aan 2 kanten te dragen!

Omdat ik in september de Mont Ventoux ga beklimmen en het lastig vind om na 16 jaar bietsen voor de stichting nu ook weer om geld te vragen, heb ik Ilse bereid gevonden om er een flink aantal te maken.

Ze gaan als warme broodjes en inmiddels zelfs op bestelling!

Voor vaderdag zijn er ook al een paar gekocht en besteld!

Wil jij ook graag een uniek schort en daarmee de Nije hoeve én kwf steunen? Op onze socials (facebook en Instagram) staan de versies die nog te koop zijn en wat ze kosten.

Voor de BBQ schorten in Denim of Kaki stof geldt: 20,- per schort en 5,- extra voor een applicatie naar keuze.

We hebben nog 6 schorten die tot aan vaderdag gemaakt kunnen worden op bestelling.

Voor de andere schorten geldt, op is op en indien er nog stof is kan er nabesteld worden.

mail naar info@denijestichting.nl en kijk vooral op de socials wat er nog op voorraad ligt!