SamenLoop voor Hoop Hengelo

Zoals inmiddels bekend is De Nije Stichting ook betrokken bij de SamenLoop voor Hoop Hengelo. Niet alleen zijn wij het lokale subdoel, ook zijn wij intensief betrokken bij de organisatie, mogen wij de eregasten in de watten leggen en lopen wij mee met een team.

Meelopen met Het Nije Team

Wil je meelopen met ons team of heb je zelf geen team en wil je wel meelopen? Je bent van harte welkom om je aan te sluiten bij Het Nije Team.

Klik hier om je direct op te geven en klik op Team 2 Het Nije Team.

Aanmelden als eregast/survivor

Mensen die kanker hebben (gehad) worden bij de SamenLoop "survivor" genoemd. Zij zijn de eregasten van de SamenLoop en voor hen is er tijdens de SamenLoop een speciaal eregasten/survivor programma.

Ons team van Nije vrijwilligers staat graag voor je klaar en heeft een mooi programma samengesteld om jou in de watten te leggen.

Klik hier om je aan te melden voor dit speciale programma.

De Nije in actie voor de SamenLoop

Evenals andere teams houden wij ook acties om geld op te halen voor de SamenLoop.

Zo verkopen wij kaarsenzakken, die je kunt versieren als steun in de rug voor iemand die kanker heeft of als eerbetoon aan een dierbare overledene. Deze kaarsenzakken worden langs het parcours opgesteld en aangestoken tijdens de indrukwekkende kaarsenceremonie. Deze kaarsenzakken kosten € 5,= per stuk. Ook hebben wij een aantal zakken reeds versierd, zodat je er, als je dat wilt, alleen nog een persoonlijke boodschap of naam op hoeft te zetten. Neem hiervoor contact met ons op via 074-2772772 of info@denijestichting.nl

Dekentjes actie

Daarnaast hebben wij nog een speciale actie met dekentjes.

Zoals bekend worden er van het overschot aan vlaggetjes door onze vrijwilligers hele mooie andere items gemaakt.

"Onze" Janny maakt er onder meer mooie dekens van. Speciaal voor de SamenLoop Actie maakt zij nu dekentjes die heerlijk zijn om onder weg te kruipen als het 's avonds wat frisser wordt op het terras of de tuinstoel en die ook uitermate geschikt zijn voor mensen in een rolstoel of scootmobiel.

De dekentjes kosten € 10,= per stuk. Hiervan gaat € 5,= naar de SamenLoop voor Hoop en € 5,= naar de Nije Stichting. Win-win!

Ook interesse in zo'n mooie deken? Klik dan hier voor de foto's en neem contact met ons op.