Nije Kanjer in het zonnetje

Ook in de maand april een kanjer in het zonnetje want de Nije stichting zou niets zijn zonder deze kanjers. Dit keer Wilma Stoker.

Tijdens de vrijwilligers training bleek ze al een uitblinker en hoewel ze atijd heel bescheiden is en op de achtergrond , staat ze open voor alles en iedereen.

Ze heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een heel waardevolle kracht en is al bijna niet meer weg te denken op de donderdagochtend. Wilma is op die ochtenden onze gastvrouw en steeds vaker krijgen wij te horen van onze gasten dat Wilma zo'n fijne gesprekspartner is.

Op de donderdag ochtend zijn er twee groepen die Yoga bij kanker volgen en Wilma wacht ze altijd op met koffie en thee en een luisterend oor. Altijd belangstellend voor de groep en tegelijkertijd oog voor nieuwe gasten die binnen komen en wellicht wat extra aandacht nodig hebben. Tevens is Wilma altijd bereid om tussendoor te helpen bij wat er ook maar nodig is en bij de verhuizing en de kerstfair was ze een welkome hulp.

We zijn bijzonder blij met Wilma en hopen dat ze nog lang onze gasten zo'n fijn welkom mag geven.